sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Hose Pablo - Google Translate

TRANSLATE 2

ka să n-o lungesc prea mult
mamei îi povestisem de ce
am aplicat la copywriter entuziasmat
vroiam să lucrez cu tine în oficiu

ma’ nu mă înţelesese şi ea
în continuare îşi făcea griji că mă droghez
aşa cu iarbă sau pastile pe care le-a găsit
în scurtă nu m-a înţeles mama a plâns

toată familia a stat astăzi în casă
tata mama surorile mele n-au
cheltuit niciun leu aşa au stat
toată ziua la televizor erau happy family

mă îndreptasem spre casa ta
iar lângă era stadionul zimbru
stătea cea mai frumoasă zi de primăvară
mă clătinam parkă dragostea mă legăna

nu te gândeşti la mine niciodată la mine
tu vrei în munţi să te îmbraci cu rochia
aia verde să urci o stâncă să bei bere
m-am apropiat de casele cu bilete era închis

două bilete la meciul dacia chiş vs steaua buc
aşa ca două inele de cununie ca două inele
să le pun într-un plic cu menţiunea
îmi pare rău mai mult de atât nu pot

ziua continua să stea agăţată perfect aşa
aţi apelat nr/ul xxxxxxxx0069 reveniţi mai târziu
eram aşa fericit plimbându-mă pe lângă casa ta
te iubeam cu frică aşa era chiar fain / patetic

text me you fucking whore
spunea partea diabolică partea stângă
să fii happy anyway să râzi tu anyway
spunea Dumnezeu ocolind băltoacele

două bilete la meciul de pe stadion
lucruri cu adevărat fericite
umărul tău rotund luminos şi moale
capul de mi l-aş rezema acolo / de el

plimbările fac minuni scot
căcatul dospit cu anii în tine
din autobuz văzusem zona industrială
singurul loc unde dragostea nu are acoperire

peste oraş venise groaznic şi creepy
norii cenuşii primăvăratici să ne spele
să ne spună că atunci când iubeşti
ţi-e frică aşa prosteşte şi nu ştiu cum de nori

peste oraş venise norii groaznici şi creepy
tu ai comentat pe bloooog
tu ai mers la admiral la TEDx female party
peste oraşul nostru happy venise ceva ca de plumb

ca o furnicuţă apeşi butoanele la calc
ridici etaje corporative zâmbeşti aşa
în locul unde păşeşti creşte iarba
ca în Okami eu acasă mă uit la praful împietrit

scăldătoarele voluptoase unde
intrăm şi lăsăm soarele să ne spele
Dumnezeu a spus la început Da apoi Nu
Şi eu n-am să fiu cu tine m-am resemnat

ca să n-o lungesc p mult
biletele la meci le iau în una din zile
ţi le trimit poate la job
dac-o să plece norii / plecăm şi noi la meci



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu