duminică, 17 iunie 2012

două poezii

un pat de flori

pe care ştii că nu trebuie să mai stai
cimbrul trebuie cules pentru ceaiul de dimineaţă
fără ceaiul de dimineaţă
nu e dragoste.

un pat de flori care îţi umple ochii
de alergii. nici măcar cerul cu mov
nu te face bine atunci cînd eşti
băiatul araby.

(un tip special de) mîncare aşteptată mult
care iese prost / film la care nu ai
cu cine să mergi
şi singur (să) nu mergi.

adică singur ca după alungarea din
scheletul maşinii tetanos:
am coborît dealul am deschis portiera
am urcat.

ei au venit cu beţe în mîini
au făcut deliverance cu noi
şi noi am fugit
şi noi am mîncat şi noi am băut
rîs ronţăit
vorbit rău despre cristina de la 4
sunat la porţi noaptea
broaşte mari între obloanele
bătrînilor saci de mălai
şi fugit.

ţine minte asta: cînd al treilea spune
mîine nu
aţi mai rămas doar doi
şi deja ştii că în scurt timp
o să rămîi doar tu
nemîncat nerîs
nevorbit nefugit.

fă ceva
dacă nu-ţi place.



soulseek 13e

am nume de user
nou se cheamă fututul dacă
fututul ia muzică
de la tine să-l laşi eu
sunt fututul iubeşte-l
pe fututul spune-i lucruri
frumoase bancuri bune l-ai primi
în casă pe fututul ai da
mîna cu el copii el este
fututul fututul are grijă
de lucrurile tale fututul
are încredere în tine oare tu
ai încredere în fututul trebuie
să ai altfel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu