sâmbătă, 14 iunie 2014

emil brumaru, 3 poezii

Rugăciune

Dă-mi, Doamne, un cur de şaisprezece ani,
Mare, fierbinte, proaspăt şi rotund.
Oh, între bucile lui viaţa să-mi scufund,
Rugându-mă să nu-mi duc traiu-n van.
Aprinde-mi lampa, seara, să-l văd bine
Cum se despică-ntr-un pizdoi mustos,
Mai dulce decât mierea de albine
Pe cracii lungi prelinsă-ncet în jos.
Cu gura-n zori de zi să-i gust lindicul
Roz strălucind, plin de-o brânzică fină,
Să-i sorb cu nara izul de virgină
Ca să-mi mai uit tristeţea şi nimicul
    Ce-mi stăruie de când m-ai scos în lume
    Din Paradis ca pe-o putreziciune…


Când te scobeşti în cur parc-ai cânta…

Când te scobeşti în cur parc-ai cânta
La harfă-n vis, iubita mea cărnoasă!
Cât de frumos te caci pe catifea,
Te pişi în căni; ai gura-n veci cleioasă
De la vechi sperme supte-adânc în ea;
Şi-ţi scoţi din bluză ţâţa de căţea,
Tu singură să-i lingi sfârcul, sfioasă;
Mesteci cu poftă şi înghiţi şi-ai bea
Măcar un strop din ţuica de pe masă,
Incestuoasă, fragedă Mireasă,
Când te scobeşti în cur parc-ai cânta…


Mi-o scârbă delicioasă de Tamara…

Mi-o scârbă delicioasă de Tamara.
Beată-mi adoarme-n pat cu pula-n gură.
Nici picurată pe lindic cu ceară
Să nu se fută-n cur nu se îndură,
Ci vrea mereu să-i umplu-n sperme maţul
Ce-i străjuit de-o găurică strâmtă.
Vomit pe sânii ei să-i sting nesaţul,
Trupul i-l piş şi fericită cântă;
Şi mă aşază peste gura-i largă
Să-mi prindă-n dinţi căcatul când cald iese.
Slăveşte prin futaiuri triple, dese,
Carnea-i flămândă, pânce-o duc pe targă
     La vreun spital de-urgenţe, cu servicii,
     Să-i oblojească relele-orificii,
     Ci ea prosteşte doctorii-n noi vicii…

2 comentarii: