vineri, 24 iulie 2015

ovio olaru

ce frumos e bătrânu care bălește în autobuz
n-o zic cu ironie. Chiar e frumos,
și zarzavaturile lui cele mai verzi
cum le duce acasă la găini
asta e viața adevărată

io am citit proust și-am plâns
da nu m-a impresionat așa tare
și nici în filmele pe care le-am văzut
deși n-am văzut multe,
n-am găsit expresii mai frumoase
pentru lucrurile mișto din lumea asta
decât puține, și pe ălea le-am uitat

de multe ori mi-am zis
hai, creier prost, scapă-mă de nostalgie
dar am rămas cu bătrânul din autobuz
și amintirile simple care-mi râcâiau în creier cu lingurița

gen dragostea unei femei
ce bine-i s-o simți în pat, caldă cum e ea dimineața
și chiar dacă ți se scoală
știi că e dragoste adevărată

asta e concluzia și după aia
gândirea eșuează în clișeu.
Fericirea-i un negrotei de cartier
negrotei care te bate și-ți vorbește urât
te bate și-ți ia banii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu