duminică, 26 februarie 2012

promo2009

la început a fost aşa

5:11:26 PM
enterfargo: iar s-a rupt scaunu
Stoica Marian: as vrea sa spun ca sunt surprins :))
enterfargo: am crezut de multe ori ca am gasit un punct definitiv, de aplicare a unei tensiuni constante
enterfargo: asupra firului si a curelei
enterfargo: dar au tot cedat
enterfargo: am crezut ca greutatea mea face legaturile mai rezistente
enterfargo: cum e la poduri
enterfargo: ce nu a mers?
Stoica Marian: :))
Stoica Marian: tensiunea aia
Stoica Marian: desi constanta
Stoica Marian: a fost mai mare decat putea sa duca cureaua
enterfargo: deci putem vb acum de rezistenta materialelor
Stoica Marian: da
Stoica Marian: cred
enterfargo: s-a rupt de doua ori
enterfargo: prima data boldul ala a sapat cumva in gaura pana a facut un sant
enterfargo: apoi am facut o gaura ca sa fie si mai strans, am forta si s-a stricat si boldul

8:47:22 PM
enterfargo: am gasit

2:42:38 PM
Stoica Marian: ce-ai gasit?
Vlad D: material bun
Can not send folder.

You have sent 1 photo to Stoica Marian.
IMG1013.jpg

Stoica Marian:
Stoica Marian: ce nebun esti
Stoica Marian is typing...
Stoica Marian: in loc s-o ai ca amintire
Vlad D: pai o am ca amintire mai utila, la vedere, decat asa avea-o ca amintire statica, in dulap


şi am avut dreptate pt că acum e aşa. şi promoţia 2009 rezistă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu