vineri, 8 martie 2013

the Modern Technique of the Pistol



I.
multă dragoste
nu pot ca să mai dau
la toţi

adevăr e că ursu bun
îşi linge unsoarea cînd iarna
rupe din bîrlog

aşa şi eu din măsele
şi eu din tălpi
firimituri dezgrop de prin găurele
piele

pasăre umflată
care adun gînduri şi scrîşniri
cît să termin urît de tot
3 sferturi din voi

II.
cum să nu trebuiască
să fiu oblojit
mariane şi liviule
florine cum să nu
după ce voi mi-aţi făcut următoarea:
am ieşit în pauză să jucăm
pătrăţica cu mingea mea
în faţă la bunică-mea care era foarte aproape
de liceu. în alea 10 minute
dacă mi-aţi şutat mingea de 2 ori. apoi
unul din voi a dat tare
în josul străzii şi am fugit bucuros
că prind şi eu. cînd m-am întors eraţi
toţi cu spatele şi vă îndepărtaţi
încet, fără să mă fi strigat.
se sunase.

iubire de om mai puţină ca atunci
eu n-am avut în suflet la mine

mariane şi liviule
florine
vlade –

cît de împuţiţi vi-s puii
cît de largi
vis gîştele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu