sâmbătă, 1 noiembrie 2014

shang tsung

e cervicala
zona pe care daca pui duşu cald
şi nu dat tare
şi îl ţii asa
ce bine e...
că parcă te faci balon care se umple cu căldură
şi cu sentimente dintre cele mai frumoase.

găsit centrii disperării
au reînviat
e minunat
ba nu e. ai mîncat?

pe la sfîrşitul lunii se întîmplă să rămîn fără bani
chiar şi aşa cu ultimii îmi iau de mîncare
încît pe urmă nu mai am deloc
ca să ies de ex cu fata deosebit de frumoasă
dar am mîncat
şi ţie îţi zic
că n-am mîncat -
tu chiar eşti ok în suflet să ţi-l ştii cu stomacul gol
pe băiat?
neliniştea mă-nvaţă:
jur că explodez la faţă
de la palma luată peste glugă
însă mă îndepărtez fără ca să dau şi eu
şi abia cînd îl văd că revine pe băiat
cu bucata de lemn în mînă
eu am amărîtă de şipcă
cu care nici atunci nu dau
că mi se vrea totuşi răul.

mai vreau foarte mult să mi se îngăduie
să spun că dacă s-ar deregla fibra dimensională
şi aş ajunge să stau la bere eu cu mine
la început ar fi, cred, bine
pe urmă aş realiza
cu cea mai urîtă frică
că mi se vrea totuşi răul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu