luni, 16 aprilie 2012

metode cu doi

13 – frică1
mi-e frică nu trebuie să-ţi fie dar dacă
nu mi se mai o să ţi se
mai şi dacă infecţie dacă infecţie pui
tetraciclină şi trece şi trece şi dacă nu dacă
nu asta e te iubesc şi fără

14 – frică2
ţie chiar nu ţi-e frică de poliţie nu
şi dacă trece un jandarm mă ascund unde
după copaci ce faci acolo mă
uit la fete şi nu te plictiseşti nu o
dată am stat 3 ore mi-am cumpărat
chipsuri şi un tedi mic cu banană şi măr ce
bun a fost

15.
5 kile de prune un coş plin atît am mîncat uite
ce de bani am primit au zis că nu
pot dar pot mă doare stomacul îmi
crapă burta maţele mă ajuţi te rog te
rog eu mult sună ajută-mă nu te ajut iau
camera şi filmez

18 – dragoste în fund2
să nu-l tunzi pe gică dar m-a rugat
frumos nu ştii nici măcar să umbli cu aparatul
ăla şi ce dacă învăţ nu-i greu adu-ţi aminte cînd era să-ţi rupă
mîna ca la insecte lasă că atunci era beat e un om
rău ba nu e bine atunci să nu vii la mine că ţi-a făcut
dragoste în fund2 că nu
bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu