miercuri, 25 aprilie 2012

metode rămase

10 – pădure deal1
trebuie muşchi la burtă la pulpe de
mîine mult sport mers la pădure dealuri munţi mă
opresc lîngă lizieră cîţiva băieţi în tricouri
albe mişună deja sub crengi caută lemne mi se face
frică mai urc şi mai cobor de cîteva ori panta acasă
le spun tuturor că am fost pînă sus

11 – pădure deal2 dragoste în fund1
şi la pădure a fost bine singur nu insecte
nu mi-a făcut nimeni dragoste în fund1 şi am citit
poveşti frumoase lîngă foc patru felii de slănină
prăjită două de salam pîine la întoarcere gunoaie
albastre şi roşii sub buza dealului vezi că ăia sunt oameni

16 – terminator 2 de james cameron
fii bun te rog şi spune-mi dacă fac bine mai
întîi decupez cu un cutter cu mîner
galben pielea de pe braţul drept o rulez
ca pe o şosetă udă pînă la degete şi ţi-o dau
ţie în mînă ce-o să faci din ea din ea îmi fac căciulă
şi fular din ea mi-e frig

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu