luni, 2 aprilie 2012

minimetode

1.
l-au adus înapoi în salon pe dl nadler m-am aruncat
vesel peste burta lui şi i s-a spart
operaţia a urlat şi strîns din ochi şi dinţi şi o vreme
m-am dat cu patul cu rotile în salon m-au condus
două etaje mai jos cu degetul în gură i-am rugat
dacă pot să fac treaba mare cu şerveţele au zis da

2.
au căzut bucăţile mari din găleată a mai
rămas coala de ziar pătată cu zoaie şi oţet o
viespe vine să miroasă fac totul ghem şi îl
îndes în gura ţigănuşului desculţ care mă
întreabă aveţi sticle goale

3.
aici e peretele + cuiul de care s-a frecat cu pielea de
pe pulpă o verişoară de-a mea şi a murit
după patru zile l-am găsit şi eu e tot acolo şi
la început nu doare pe urmă zgîrie
osul cu un sunet de fermoar apasă şi o
să intre bine

4.
facem ca tarzan cu gura ne dăm toţi pe sîrma
albastră deasupra pantei cu pietriş primii
care îşi rup coloana în trei
locuri sunt tibi şi alex la sfîrşit
cosmin grasul alunecă cu gîtul în laţ şi rupe
craca adio distracţie puţin mai jos se prăjesc cîrnaţi
cu roşii ce bine miroase hai să mîncăm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu