duminică, 8 aprilie 2012

micrometode

5.
pe betonul din faţa blocului ne arătăm
blîndele de sub tricou unele sunt proaspete / au două
trei zile şi un mugurel de puroi în mijloc francisca
fără ţîţe s-a pus lîngă andra băşinoasa nu-i place se
fereşte face iacs zice că alea se iau dar nu
se iau

6 - pipi
cînd nu e apă umplem pistoalele cu apă cu pipi din
canalul de lîngă centrală trebuie să băgăm mîna
pînă la încheietură altfel nu pe urmă stropim
copiii de la scara b şi le dăm şuturi în burtă vin
fraţii lor mai mari şi ne dau şuturi în burtă

7 - caca
măi ce-ai păţit am vrut să urc pe trotuar şi
mi-a alunecat roata m-am julit rău acasă
am pus spirt şi condimente bulgăreşti pe
rană şi pe rană a făcut
caca o muscă

8.
şi mi-am spart capul doare cătălin se
uită la mine şi ionuţ se uită la mine merg
cu gura pătrată pînă la poarta bunicilor din
găurile din frunte curge sînge ca o panglică
lată şi pietricele multe şi nisip gata trece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu