miercuri, 9 mai 2012

Întîlnirea de la Sebeş

A fost foarte frumos, am vizitat casa lui Blaga unde l-am filmat pe actorul şi autorul de psalmi Dorel Vişan recitînd foarte frumos două poezii de Blaga, biserici şi turnuri înalte cu scări de lemn şi clopot, beciuri unde am mîncat ceapă roşie, caşcaval, un fel de salată de ciuperci bună, ceapă verde, sarmale, mere şi băutură la sticlă legată cu un şnuruleţ care era de fapt steagul Romîniei. Am fost şi la un restaurant din Lancrăm unde l-am cunoscut pe poetul, actorul şi pictorul Mihai Prepeliţă, care mi-a dăruitt cartea Somnambulia sau manifestul unui poet postmodernist, a cărei copertă a 4a mi-a plăcut în mod deosebit:



Şi pe lîngă asta, au fost discuţii foarte interesante între autori, după cum se poate auzi în înregistrarea de mai jos. Audiţie plăcută şi să mergeţi la Sebeş pentru că este foarte frumos acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu