vineri, 18 mai 2012

metode înainte

23.
tati mi-a mîncat ochii direct din cap mîinile
lui m-au masat încet pe tîmple cu buzele lipite de pleoape a
supt globul 1 şi globul 2 ca pe nişte măsline
umflate pe urmă tanti cu microfon şi cameră
video a zis ce faci te doare nu mă doare că tati
e sătul acum dacă vrea nu mai
mănîncă toată ziua şi ochii mei sunt foarte
buni la gust altfel de ce spuneţi dumneavoastră
de ce

25 – activitate extraşcolară
sunt puternic am muşchi strivesc foiţe
de rugină cu pumnul ce rămîne cade
ca un terci de sare neagră în vînt poţi să faci şi tu aşa mîine
le topim frumos în căniţe de tablă facem plombe
coroane cu care rîdem tare de cei rămaşi
singuri printre fiarele unsemaro

24 – pulă1 ţigan2 textul în formă de uzi
vai frăţioare te-ai belit la sfînta pulă tu nu
mai ajungi acasă că băgăm fricădurere în tine cu inele
de cupru montate pe dinţi şi dacă vrem tragem de ele
pînă cioturi şi găuri şi domnul dumnezeu ştie că am un băiat cu burta
tăiată care intră în casă te scuipă fix între
ochi cu lama de ras
cu lama de ras
făcută steluţă ninja
cu trei colţuri
de atlas

2 comentarii:

  1. Ok, Vlad, mesajul a ajuns la mine. Pe poezie.ro, acum vreo 7-8 ani (când era la fel de mic ca fdl), erau la modă înjurăturile astea complexe, pe care trebuia să le înţeleagă doar destinatarul şi alţi 2-3 pasionaţi de integrame.
    Apreciez şi munca de documentare. Nu te-ai bazat doar pe textele de pe fdl.

    RăspundețiȘtergere