vineri, 11 mai 2012

tode



















20 – gura mare2 războiul stelelor de george lucas
ţie îţi dau să mănînci ca la un pui slab fără
pene înainte să strănut fă gura mare eu îmi ţugui
buzele şi rîcîi cu limba fîşii de flegmă proaspătă de
pe cerul gurii nici nu iese bine şi se amestecă sub nări
cu mai multe bobiţe galbene uscate din nas tu înghiţi îmi
întinzi mîna cu dragoste şi spui mulţumesc pentru masă

21 – dragoste în fund3 după copaci2
I
rămîi în urmă ca femeile proaste bei
apă te opreşti din 10 în 10 metri lasă că data
viitoare te lăsăm în rîpa cu leurdă cu urechelniţe
viermi să nu faceţi asta eu am un cuţit
de vînătoare cu el vă chem fraţii şi surorile după
copaci2 şi le fac dragoste în fund3

II
sunt bolnav la pulpe măi nu vă mai luaţi
de mine sunt moi ca la viţel am degete lungi
la picioare înot ca scafandrii cu labe şi toată apa
îţi intră în gură vă vînez ca pe veveriţe cu un dinte
de doberman rău pot să tai sub genunchi o linie
cît o mînă şi pe rana deschisă pun jar şi oţet
de mere pe carne

III
o gaură frumuşică roz în ea facem salată de să te
lingi şi tot de acolo o mîncăm noi îmi dai şi mie
o furculiţă cea mai urîtă strîmbă cea mai cu pureci
de soc pe ea şi neagră vreau să înfig şi eu şi n-am
cu ce

22 – pădure deal3 bătaie

noi de fapt te-am adus aici la pădure deal3 ca să
te bătem pentru asta e manualul de karate nu
ne antrenăm nu nimic tibi te ţine de picioare eu
de mîini tragem tare dacă nu merge încercăm
pînă merge bucăţile le ascundem în tunelul de lîngă
sere şi să dea doamne doamne să ieşim cu bine
de acolo că acolo creşte mult pămînt şerpi şi
măsele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu