marți, 1 mai 2012

mai ajutaţi cîini între ziduri

apa din căniţa albastră de plastic
tare are
gust de şuncă păr şi cocoloaşe pufoase
mov de pătură

plouă rău sunt la pag 64 gde buharest din 3 în 3
pagini ling un colţ de hîrtie gălbuie aspră
tipărită la bistriţa n-am fost niciodată la bistriţa hîrtia
are gust bun

am scos toate cărţile din sertarele biroului le-am pus
pe marginea patului şi peste biblie
limbajul cinematografic de marcel martin şi încă o carte şi
nu mi-e ruşine şi nu mi-e ruşine
nici de jurnalul laurei palmer rupt dar
întreg dar
rupt de lîngă

de braţul drept al scaunului stă legată
cu mare pricepere cravata galbenă de pînză a promoţiei
2009 litere braşov
şi nu mi-e ruşine acum pot să mă las mult pe spate şi asta e ceva

ştecherul cu patru e scos să nu mai păţesc
ca în mai cînd s-au futut sursa + placa de reţea
de la fulger mare şi urît
(pe dumnezeu nu poţi să-l dai în judecată – ce ai văzut tu
e comedie de 6 virgulă unu cu billy connoly dar nu poţi nu poţi nu)

am 5 ouă foarte sărate şi moi în burtă încă nu-mi vine
să le dau afară. tata drăgoi a spălat conştiincios
farfuria de 3 săptămîni face lucruri casnice
şi mişto spune că are concediu dar probabil
e mai rău

o duc bine

cîinii între ziduri nu

sunt 3 – unul alb unul negru
unul negru

de la fereastra unde îţi cad antene
în ochi dacă nu eşti atent fraiere
filmează tu cîinii postează tu cîinii
& vezi dacă se întîmplă ceva

nu se întîmplă

şi dacă arunci în ei cu mîncare nu e bine pt că
a arunca înseamnă act de violenţă şi bătaie
cu beţe şi sînge peste piele carne şi ei simt şi mîrîie drăguţii latră

păi şi atunci şi atunci ce le e frig şi ce
dacă se pune zăpada peste ei lasă
să se pună măcar o cutie de carton
să le arunc nu le arunci nimic apă nu
mîncare nu

jigodie da

şi oricum nu sunt ai tăi şi cîinii
ştii cum fac termină repede ce le dai şi tot mai vor scot
limba gîfîie de poftă pt că de fapt e poftă tu crezi
că e iubire?

nu

şi dacă le mai dai tu crezi că ar sări să te apere
în caz că?

nu

atunci nu mai ajutaţi cîini între ziduri

bine

chiar aici

2 comentarii: